Hoe Kom Je Hoger In Google Zoekresultaten?

Published May 13, 22
7 min read

Organische CTR-verbetering

Organische CTR (Click-Through-Rate) is de verhouding tussen gebruikers die op uw website hebben geklikt en het aantal gebruikers dat alleen heeft bekeken maar niet heeft geklikt. Een betere CTR betekent dat de gebruikers uw site leuker vinden en dat zoekmachines altijd hogere sites rangschikken die gebruikers leuk vinden. Houd er altijd rekening mee dat meer populaire zoekwoorden meer klikken vereisen om de CTR te verbeteren.

Uw website krijgt meer klikken, uw concurrenten niet

Wanneer wij alleen op uw website klikken dan krijgen uw concurrenten minder klikken, dat is eenvoudig. Automatische ranking-algoritmen worden misleid om te denken dat uw website aantrekkelijker is voor de gebruikers, dus het is uw website die bovenaan moet staan, niet die van anderen. Hoe meer klikken u ontvangt en hoe minder concurrenten, hoe hoger uw website in de zoekresultaten van zoekmachines komt.

Uw website scoort hoger

Omdat uw website meer SEO Clicks ontvangt dan andere websites, worden uw posities in de zoekmachine hoger. Verwacht geen snelle resultaten, maar verwacht wel een gestage toename met de tijd. Verbeter altijd andere SEO-factoren zoals backlinks, goede inhoud en de juiste titel en beschrijving van uw pagina, alle inspanningen zullen u sneller de resultaten opleveren en uw posities zullen steviger zijn.

Toename van natuurlijk organisch verkeer

Wanneer uw website hoger scoort, is deze gemakkelijker te vinden en trekt het meer mensen aan, waardoor uw natuurlijke organische verkeer toeneemt. Meer natuurlijk organisch verkeer betekent meer klanten, meer winst, een betere Return On Investment (ROI) die u aan de SEO-services hebt uitgegeven. SEO is de beste investering in uw online bedrijf die u kunt doen.

Kies het land om uw SEO-posities lokaal te verbeteren

Met Sparktraffic kunt u een project voor lokale SEO maken voor alleen een specifiek land, zodat alleen echte mensen van deze locatie op de pagina met zoekresultaten van uw website kunnen klikken. Dus als uw website alleen gericht is op bijvoorbeeld Indiaas auditief, heeft u geen klikken uit de VS en andere landen nodig. Natuurlijk zal het beperken van het verkeer tot één locatie de bezorgsnelheid verlagen, maar het verkeer zal effectiever zijn voor uw posities. Dus hetzelfde doel kan worden bereikt met een lagere hoeveelheid verkeer.

Vergelijking: SearchSEO vs Sparktraffic

Laten we twee verkeersbotsoftware bekijken en vergelijken. SearchSEO is de Google CTR-bot om organisch websiteverkeer voor SEO te kopen. Sparktraffic is een geautomatiseerde verkeersbot die nep-websiteverkeer genereert dat een negatief effect kan hebben op uw rankings.

Wanneer u een traffic generator wilt gebruiken om uw SEO-prestaties te verbeteren, hebben veel providers aanbiedingen die op elkaar lijken, maar die bij nader inzien heel anders zijn. SearchSEO en SparkTraffic zijn twee zeer verschillende verkeersbots op de markt die aan verschillende verwachtingen voldoen. SparkTraffic is een verkeersbot die nep websiteverkeer genereert waarvan het enige doel is om de Google Analytics-resultaten van zijn klanten te vervalsen, wat een schadelijk effect kan hebben op websites (zoals negatieve SEO). SearchSEO is een echte websiteverkeersbot die echte bezoeken genereert om SEO te verbeteren door middel van organisch zoekverkeer van SERP's (Google CTR-bot).

ZoekenSEO

SearchSEO is een organische klikgenerator die echte zoekopdrachten uitvoert van Google-zoekmachines die de CTR van zoekwoorden verhogen. SearchSEO is geen verkeersbot, het is een Google-botgenerator voor organisch verkeer, ook wel CTR Bot genoemd, die organisch zoekverkeer genereert met behulp van echte IP's van zijn thuisnetwerk om de SEO van zijn klanten te verbeteren. De meeste SEO-bureaus gebruiken SearchSEO vanwege zijn prestaties als SEO-tool.

🥇 Verhoog de positie voor uw meest relevante zoekwoorden

Door uw website te doorzoeken vanuit Google-zoekresultaten van uw zoekwoorden met behulp van echte IP's van ons thuisnetwerk, verhoogt de CTR van uw zoekwoorden. U kunt uw CTR volgen via de Search Console-tool. CTR is de 2# SEO-factor ( zie onze case study ).

🥇 Echt organisch zoekverkeer voor SEO

SearchSEO typt uw ​​trefwoorden in de zoekbalk, doorzoekt uw website via de resultatenpagina's, vindt uw website en voert een willekeurig menselijk gedragsbezoek uit met behulp van echte residentiële IP's.

🥇 Opgenomen in G-Search Console

Het organische zoekverkeer dat door SearchSEO wordt gegenereerd, is afkomstig van echte IP-adressen die zijn verbonden met ISP's. Dit betekent dat we echte organische bezoeken aan uw website genereren die worden geregistreerd door de beste analysetools zoals Google Search Console, of Similarweb...

🥇 100's locatie voor gerichte SEO

Bij SearchSEO hebben we enkele miljoenen residentiële IP's waarmee we bezoeken uit meer dan 150 landen kunnen leveren . Hierdoor kunt u uw positie in een gerichte zoekmachine verbeteren. Als u bijvoorbeeld Spaanse klikken kiest, worden alle zoekopdrachten gedaan vanaf https://google.es!

🥇 Betaalbare prijzen voor indrukwekkende SEO-resultaten

De prijzen die SearchSEO rekent zijn zeer aantrekkelijk voor de SEO-bijdragen die dit met zich meebrengt. Meer dan 1200 SEO-bureaus gebruiken SearchSEO als aanvulling op hun SEO-strategie. Residentiële IP's zorgen voor indrukwekkende resultaten voor bureaus en hun klanten. Alle gebruikers kunnen binnen enkele weken SEO-resultaten verwachten

SparkTraffic

SparkTraffic is een verkeersbot die verkeer van meerdere bronnen simuleert: sociaal, verwijzend, organisch en direct. Door gratis proxylijsten te gebruiken, zijn de gegenereerde bezoeken alleen bedoeld om de analyses van zijn gebruikers te vervalsen zonder enige SEO-waarden. De bezoeken worden alleen bijgehouden in Google Analytics, niet in de SearchConsole. Verkeersbots zoals SparkTraffic zijn verkeersbots van de oude generatie en zijn niet langer actueel.

❌ Sparktraffic vervalst Verkeersbronnen

SparkTraffic gebruikt de spoofing-methode. Met deze methode kan het verkeer van elke bron genereren, zelfs als er niet vanuit die bron naar uw website wordt verwezen. Het vervalsen van URL's en het gebruik van gratis proxy's is funest voor de SEO van uw website. De enige voordelen zijn het vervalsen van uw analyses.

❌ Nep organisch SEO-verkeer

SparkTraffic zoekt niet naar uw website vanuit de zoekresultaten. Het verkeer is nep en heeft geen SEO-impact. Verwacht geen posities te winnen met een verkeersbotgenerator als SparkTraffic.

❌ Niet opgenomen in Search Console

Omdat Spark Traffic verkeer genereert door de bron te vervalsen, is het verkeer gemakkelijk te detecteren door het Google-algoritme en wordt het niet geregistreerd in de Google Search Console. Dit kan uw website benadelen en ervoor zorgen dat u posities in SERP's verliest

❌ Slechts enkele verkeerslocaties

SparkTraffic heeft zeer weinig echte locaties beschikbaar. Deze verkeersbot gebruikt een systeem om de locatie van zijn IP's van Google te vervalsen. Dit betekent dat je Amerikaans verkeer zou kunnen bestellen, maar dat het verkeer eigenlijk afkomstig is van Mexicaanse gratis proxy's.

❌ Slechts enkele verkeerslocaties

De prijzen van SparkTraffic zijn zeer aantrekkelijk voor nieuwkomers in het verkeer die niet bekend zijn met de negatieve SEO-effecten van een low-end verkeersbot. Desalniettemin biedt SparkTraffic-prijzen verkeer van lage kwaliteit door het gebruik van gratis proxylijsten die rampzalige gevolgen hebben voor websites.

Ctr Verhogen? Zo Verhoog Je Je Click-through Rate

Tip: dit is de definitie van een SEO-tekst.#2: Zorg ervoor dat je content gedeeld wordt Maak het je bezoekers makkelijk. Voeg socialmediaknoppen toe aan je site. Met één klik kunnen mensen dan jouw content delen. Het is het beste om deze buttons altijd in het zicht te houden. Wanneer een lezer iets interessants ziet en het wilt delen, moet dat gelijk kunnen.



Lees ook: wat is contentmarketing? Er zijn ook slimme tools die het makkelijk maken voor bezoekers om jouw blog te delen, bijvoorbeeld clicktotweet. Hiermee kun je zelf een catchy tweet schrijven. Als mensen dan via die link tweeten over jouw blog, dan komt jouw goede tekst er automatisch bijstaan. Andere tweeps zijn door die goede tekst weer eerder geneigd om op de gedeelde link te klikken.



Maar je bent er nog niet: mensen moeten het ook wíllen delen. Enter share triggers.“Share triggers are specific elements you include in your content which make people more likely to share that content with others.”Oftewel: share triggers zijn elementen in je content die de kans vergroten dat mensen je content delen.



STEPPS – 6 share triggers, Onderzoeker Jonah Berger heeft 6 share triggers gevonden: Social Currency, Triggers, Emotions, Public, Practical Value and Stories (STEPPS). Ik leg ze hieronder aan je uit. Social Currency betekent dat mensen graag content delen waardoor ze zelf een goed imago krijgen. Als mensen iets in jouw content zien waardoor ze een goed imago krijgen of zich speciaal voelen, delen ze het graag.

Voorbeelden hiervan zijn ‘Duyvis, als er een fuif is’ of ‘4 uur Cup-a-Soup’. Deze slogans zorgen ervoor dat je aan het product denkt als je een feestje organiseert of als het 4 uur is. Waarom is het belangrijk om de CTR te verhogen?. Als je vaker aan een product denkt, ben je ook eerder geneigd om hier iets over te delen.

Ctr Verhogen Met 50%

Je moet mensen raken, dan delen ze je content (Wat is CTR of Click-Through Rate?). Dus: verbaas mensen, shockeer ze of laat ze lachen. Deze share trigger betekent eigenlijk zichtbaarheid en naamsbekendheid. Concreet betekent dit dat je moet hebben: een herkenbaar logo, herkenbaar design, en een herkenbare boodschap. Practical value houdt in dat je content praktisch nut moet hebben.

Mensen houden van verhalen. Verpak je product of merk in een breder verhaal. Als mensen dat verhaal dan delen, verspreiden ze indirect ook jouw merk. #3: Verwerk LSI keywords in je content Met zoekwoordenonderzoek ontdek je woorden en zinnen die mensen gebruiken in zoekmachines. Het doel van zoekwoordenonderzoek is om je content te optimaliseren rond deze termen.



Dit kun je het beste doen aan de hand van een buyer persona. Het maken van een buyer persona is sowieso belangrijk voor je business. Het zou zelfs de basis moeten zijn van iedere vorm van marketing. Wat zijn LSI keywords? LSI Keywords zijn zoekwoorden die gerelateerd zijn aan je hoofdkeywords.

In het Nederlands: gerelateerde zoekwoorden. Kijk, dat is al wat begrijpelijker. Het vinden van gerelateerde zoekwoorden is onderdeel van een goede keyword research. LSI keywords zijn allemaal verschillende zoekwoorden die samenhangen met jouw hoofdonderwerp. Gerelateerde zoekwoorden zijn dus super belangrijk voor het verbeteren van je vindbaarheid. Het grote voordeel is dat de LSI keywords vrij eenvoudig te achterhalen zijn.

Stel, je wilt een blog schrijven over kippen en je wil weten wat daar de gerelateerde zoekwoorden voor zijn. Dan zoek je op ‘kippen’. Onderaan je zoekresultaten zie je dan iets als dit: Dit zijn je LSI keywords. Mensen zoeken dus blijkbaar ook vaak op ‘kippen verzorgen’..Answer, The, Public is een gratis tool en werkt heel eenvoudig (Wat is CTR of Click-Through Rate?).

Ctr Verhogen In Google En Bouncepercentage Te Verlagen

Zie onderstaand voorbeeld. De keyword magic tool van SEMrush is echt goud waard. Je vult een seed keyword in (in dit voorbeeld hebben we “content marketing” gebruikt) en de tool maakt zelf combinaties op basis van het seed keyword. Je kunt keyword databases per land of taal selecteren. Zo scoor je hoger in Google! (CTR verhogen). SEMrush is dus geschikt voor een internationaal keyword onderzoek.

Bijvoorbeeld door antwoord te geven op de vragen die via deze LSI keywords gesteld worden. Vertel hoe je kippen moet verzorgen en welke soorten kippen er zijn. Je helpt zoekmachines door deze woorden toe te voegen. Als je deze keywords in je tekst stopt, weten zoekmachines zeker dat jouw website over kippen gaat.

Als mensen dan een van de bovenste zoekopdrachten uitvoeren, zal jouw website tevoorschijn komen.#4: Verbeter je click-through-rate (CTR) CTR betekent click-through-rate. In het Nederlands: klikfrequentie. De CTR laat zien hoeveel mensen een zoekresultaat hebben gezien en er daarna op de link geklikt hebben. De CTR wordt als volgt berekend: als een link naar jouw website wordt getoond op een pagina met zoekresultaten van zoekmachines (SERP) en 32% van de mensen die die SERP bekijken klikken op jouw link, dan is de CTR 32%.

Want is de klikfrequentie wel of geen ranking factor? Ten eerste: Google ontkent stellig dat de CTR een ranking factor is. De impact van CTR op organische posities wordt door vriend en vijand uitvoerig getest (Wat is CTR? Hoe kan je de CTR verbeteren?). En ja, de SEO-wereld is verdeeld over de impact die de klikfrequentie heeft op de organische posities.

Rand Fishkin (Moz, Spark, Toro) is ervan overtuigd dat de organische positie van een website duidelijk gerelateerd is aan de klikfrequentie (SearchSEO: Web traffic generator voor CTR manipulatie. (CTR verhogen)). Als een pagina op positie 3 staat, maar een CTR krijgt die hoger is dan verwacht, kan Google besluiten die pagina hoger te ranken omdat er significant meer mensen geïnteresseerd zijn in dat resultaat.

Ctr Verhogen Click Through Rate

Ik ben er vast van overtuigd dat de gebruikerservaring een enorme rol speelt in het Google-algoritme.”Maar de gebruikerservaring omvat veel meer dan alleen de klikfrequentie. Er zijn backlinks, kwaliteit van de content, vermeldingen, sociale media, plug-in gegevens, Chrome-gegevens en nog veel meer statistieken waarvan we ons misschien niet bewust zijn. Click Through Rate verhogen met deze 5 tips.

Maar hoe zorg je voor een hoge CTR? Het antwoord is eenvoudiger dan je denkt: door de aandacht van de zoeker te trekken. Met deze tips verbeter je je CTR: #1: Voeg reviews toe en trek de aandacht met de befaamde gele sterren. Je kunt ervan vinden wat je wilt maar die goudgele sterren zorgen ervoor dat je opvalt in de zoekresultaten.

Ten tweede zorgen de sterren ervoor dat je resultaat meer ruimte in beslag neemt. Dit is een groot voordeel als je concurrenten geen reviews tonen. #2: Schrijf aantrekkelijke titles en meta descriptions, Het is belangrijk om de title van je pagina te optimaliseren voor SEO, maar het is minstens zo belangrijk om de SEO title te optimaliseren voor een hoge CTR.Zie de SEO-titel als de eerste kennismaking van de zoeker met jouw merk (Hoe verhoog je de CTR van organische zoekresultaten?).

De website past zich aan de grootte van het scherm aan. De leesbaarheid en functionaliteit van de website is in principe op elk apparaat goed. Als je website alleen goed werkt op een pc, dan doe je het niet goed - CTR verhogen in Google en bouncepercentage te verlagen. In de afgelopen 5 dagen waren 35% van de bezoeken afkomstig van mobiele gebruikers.

Ze werken nu met het principe mobile first.Dat betekent dat Google in eerste instantie kijkt naar de mobiele versies van websites. Ook als zoek je vanaf een pc. Je krijgt natuurlijk wel gewoon de desktop-versie van een website te zien als je vanaf je pc zoekt. Maar Google kijkt dus naar de mobiele versie.

Click-through Rate Verhogen

Je kunt ook een podcast maken, of je blog op Linked, In zetten. Linked, In-video’s werken ook als een tierelier, trouwens. Wij werken vooral met tekst. Maar we gebruiken ook video, Myron maakte deze spoken word video voor Machielsen. Hoe is de term Click Through Rate ontstaan?.: in dit blog lees je waarom spoken word contentmarketing pur sang is.

Met andere woorden: het maken van visuals moet een belangrijk onderdeel van je contentstrategie zijn. Besteed tijd aan het maken van afbeeldingen die de tekst versterken. Wat is het gemiddelde CTR?. Alle hoog gewaardeerde websites doen dit, dus als je net zo goed wilt scoren, zul je moeten investeren in multimedia. Ik moet eerlijk bekennen dat wij dit te lang NIET gedaan hebben.

#7: Verminder je bouncepercentage Stel: jouw website verschijnt in de zoekresultaten. Iemand klikt erop, en klikt binnen no-time weer op ‘vorige pagina’. Dat is een bounce. Maar wat is een bouncepercentage? Een bounce is dus een sessie waarbij maar één pagina van je site wordt geladen. Het bouncepercentage (of bounce rate) kan twee dingen zijn.

Veel gestelde vragen over je CTR verhogen traffic generator - Website Traffic Boost

1. Is het verkeer echt?
Het is geautomatiseerd verkeer. We gebruiken echte webbrowsers met automatisering om het te maken, wat betekent dat het verkeer eruitziet alsof echt menselijk verkeer geen aankopen doet. Wij garanderen dat u al het verkeer in uw Google Analytics zult zien.
2. Waar zijn uw diensten voor?
De meeste van onze klanten gebruiken onze diensten om de statistieken van hun websiteverkeer te verbeteren. We kunnen uw bouncepercentage, retourpercentage, sessietijd bepalen, uw verkeersvolume verhogen, meer organisch of sociaal verkeer toevoegen en met bijna elk aspect van het verkeer werken.
3. Hoeveel bezoekers krijg ik per dag?
Elke dag krijgt u 1/30 van het maandelijkse verkeersvolume. U koopt bijvoorbeeld een Ultimate-abonnement met een maandelijks volume van 1000000 hits (paginaweergaven) en 333333 bezoeken, zodat u elke dag tot 33333 hits en 11111 bezoeken ontvangt.
4. Heb je gratis abonnementen? Als je je al hebt geregistreerd, heb je een gratis demo-tegoed op je account dat je kunt gebruiken om een ​​demo-project van 2 uur te maken.
5. Waarom kan ik mijn website niet gebruiken voor een gratis project?
In Demo- en Nano-projecten kunt u alleen domeinen gebruiken die nog niet in onze database staan. We accepteren ook geen verkorters, omleidingen of gelieerde links. Gebruik voor dergelijke URL's een betaald project.
6. Is het verkeer van Adsense (en andere Pay Per Click-partnerprogramma's) veilig?
Ja, het is absoluut veilig voor PPC-advertenties, we vermijden het klikken op advertenties en daarom overtreedt u geen enkele regel van deze programma's. In het geval van Adsense laden we de advertenties standaard niet eens, dus standaard zie je geen vertoningen.
7. Zal het verkeer me helpen met SEO, ranking, enz.?
We hebben verschillende soorten verkeer. Als uw doel is om uw Google-posities te verbeteren , raden we u aan onze Search Console Console te gebruiken om te garanderen dat u al het verkeer in uw Google Search Console met uw zoekwoorden ziet.
8. Wat is Alexa Traffic?
In dit soort verkeer heeft elke bezoeker van uw website Alexa Bar ingeschakeld. Wij zijn van mening dat het beter is voor je Alexa Rank, maar als je geen Alexa Rank Certified hebt, kunnen we geen bepaald resultaat garanderen.
9. Zal uw verkeer mijn Alexa-ranglijst verbeteren?
We kunnen enige verbetering in Alexa Rank alleen garanderen als je Alexa Rank Certified actief hebt, dat is hoe alexa.com werkt, en het kan niet worden gewijzigd. Als uw website Alexa Rank Certified heeft, betekent dit dat u Alexa's bezoekersteller op uw website heeft geïnstalleerd; daarom kan alexa.com al het verkeer zien dat naar uw website komt. Zonder de teller telt Alexa geen verkeer en toont ze alleen schattingen.
10. Hoe kan ik Alexa Rank Certified activeren?
Ga gewoon naar https://www.alexa.com/plans , klik op het tabblad Certified Alexa Rank en kies de goedkoopste optie (op het moment dat het $ 19,99 was) en volg de instructies. Houd er rekening mee dat na het installeren van Alexa's verkeersteller, er een periode van 21 dagen is voordat je de rangorde kunt veranderen van geschat naar gecertificeerd, vergeet niet om de rang te wijzigen. Standaard toont Alexa.com de geschatte rangorde, zelfs als je Alexa Rank Certified actief hebt.
11. Accepteert u verkortingen, omleidingen en gelieerde links?
Nee, we kunnen geen resultaten garanderen, tenzij u normale websites gebruikt waarop Google Analytics is geïnstalleerd.
12. Welk bouncepercentage heeft uw verkeer?
U kunt ons vertellen om elk gewenst bouncepercentage te gebruiken, van 0% tot 100%. U kunt deze parameter wijzigen op de instellingenpagina van uw project.
13. Wat is het bouncepercentage?
Bouncepercentage is een percentage van de bezoekers die slechts 1 pagina hebben bekeken en de browser meteen hebben gesloten. Houd er rekening mee dat een hoger bouncepercentage het verkeer dat u ontvangt vermindert, omdat we de browser zeer snel moeten sluiten en voorkomen dat er extra paginaweergaven voor een bezoek worden gegenereerd.
14. Wat is het beste bouncepercentage voor mijn website?
Er is geen antwoord op deze vraag. Gemiddeld ligt het bouncepercentage tussen de 30% en 70%. We raden aan om uw rivaliserende websites te analyseren om te begrijpen wat normaal is voor uw branche. bovenaan, we zien dat google.com een Bouncepercentage van 43%, we raden u aan deze waarde te gebruiken voor uw bing.com.

Navigation

Home

Latest Posts

Smart Home Beveiliging Support

Published Sep 02, 22
10 min read

Dofollow Blog Comments Backlinks

Published Aug 23, 22
6 min read

How To See Backlinks Of A Website

Published Aug 21, 22
4 min read